Coronavirus Covid-19: maatregelen voor een aangepaste vakantie

Laatste update: 02 juni 2020, 15.00 u CET

Beste Klant, Wij hopen dat u en uw familie gezond zijn.

Naar aanleiding van de aankondigingen van de Franse premier en om onze klanten in de beste omstandigheden te kunnen verwelkomen, hebben wij ervoor gekozen om een aantal van onze vestigingen later te openen.

Heeft u een vakantie geboekt tijdens een periode dat de vestiging gesloten is? Wij bieden meerdere opties:
 

OPTIE 1: Kies voor een andere bestemming

U kunt een nieuwe bestemming kiezen, zonder kosten voor wijziging en onder voorbehoud van beschikbaarheid. Het eventuele prijsverschil is voor uw rekening. Uw nieuwe vakantie dient plaats te vinden voor 1 november 2020 (sluitingsdatum van een aantal vestigingen). U vindt alle openingsdata op onze website: www.olela.nl.

OPTIE 2: Stel uw vakantie uit

U kunt uw vakantie uitstellen, zonder kosten voor wijziging en onder voorbehoud van beschikbaarheid. Het eventuele prijsverschil is voor uw rekening. Uw nieuwe vakantie dient plaats te vinden voor 1 november 2020 (sluitingsdatum van een aantal vestigingen). U vindt alle openingsdata op onze website: www.olela.nl.

OPTIE 3: Ontvang een tegoedbon voor een volgend verblijf

Conform de richtlijn n° 2020-315 van 25 maart 2020 betreffende de financiële voorwaarden voor de afwikkeling van bepaalde toeristische en reiscontracten in geval van uitzonderlijke, onvermijdelijke omstandigheden of overmacht kunt u uw vakantiedata op een later moment kiezen en gebruikmaken van een tegoedbon die 18 maanden geldig blijft voor de oorspronkelijk gekozen bestemming.

Deze aanvragen gelden alleen voor klanten die hebben gereserveerd via de website www.olela.nl of via ons call center.

Voorwaarden voor beide gevallen

Stuur bij voorkeur een e-mail aan actu@olela.fr. Onze teams werken grotendeels nog vanuit huis en kunnen de aanvragen zo sneller beantwoorden.

Zorg dat u op uw aanvraag voor verplaatsing of een tegoedbon het volgende vermeldt.

  • de naam van de reservering,
  • het reserveringsnummer,
  • de data van uw verblijf,
  • de naam van de vestiging waar u zou verblijven,
  • de data van de gewenste verplaatsing of de aanvraag van een tegoedbon voor een volgend verblijf.

 

Onze reactietermijn kan langer lijken maar weet dat ons team zijn uiterste best doet om uw aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Oléla kiest ervoor om met u in contact te blijven, zelfs met een beperkt team!

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen op een van onze Oléla vestigingen.

Thierry GUIGNARD, Algemeen Directeur Oléla

Oléla gebruikt cookies om u de best mogelijke service te bieden en bezoekstatistieken op te stellen

Door op de site te blijven, accepteert u het gebruik hiervan.