- Accueil
- FAQ - Esperanza House
FAQ - Esperanza House
Reservering en betaling
- Telefonisch: neem contact op met onze vakantieadviseurs op +33 (0)2 51 20 41 94.
- Op www.olela.fr : 24/7 toegankelijk, maak uw reservering vrij met veilige betaling.
Voor alle kamer boekingen:
- Tijdens het boeken wordt een aanbetaling van 30% gevraagd per creditcard om het verblijf te bevestigen. Het resterende bedrag van het verblijf dient ter plaatse te worden betaald met een creditcard, ANCV, ANCV Connect, bankcheque of bankoverschrijving.
Voor alle appartement reserveringen:
- Meer dan 30 dagen voor aankomst vragen we u de aanbetaling per creditcard te betalen om de reservering te bevestigen. Het resterende bedrag van het verblijf kan worden betaald met creditcard, ANCV, ANCV Connect, bankcheque of bankoverschrijving.
- Minder dan 30 dagen voor aankomst wordt het totale bedrag van het verblijf per creditcard gevraagd.
- Voor de huur van een kamer moet bij de reservering een aanbetaling van 30% van het totale bedrag van het verblijf worden voldaan. Het saldo van het verblijf moet bij aankomst worden betaald.
- Voor de huur van een appartement moet bij de reservering een aanbetaling van 30% van het totale bedrag van het verblijf + een annuleringsverzekering (optioneel) worden betaald. Het resterende bedrag moet uiterlijk 30 dagen voor aankomst worden betaald.
Betaling met een cheque (ANCV) is mogelijk onder de volgende voorwaarden.
Chèque-Vacances dekken geen toeristenbelasting of reisverzekering (optioneel).
- Voor elk verblijf in een appartement (betaling van het restbedrag uiterlijk 30 dagen voor aankomst) stuurt u ons uw Chèque-Vacances per post naar het volgende adres:
Service Clients Oléla
4 rue Auguste Herbert
85560 Longeville sur Mer
Wij raden u dringend aan deze per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan ons te sturen. We wijzen alle verantwoordelijkheid af in geval van verlies of diefstal tijdens de bezorging van uw betaling.
Als u op de datum van betaling van het restbedrag niet in het bezit bent van uw papieren vakantiecheques, vragen we u deze per creditcard te betalen. U kunt deze bij aankomst aan de receptie afgeven, waarna wij uw bankpas opnieuw crediteren.
- Voor elk verblijf in een kamer (betaling van het restbedrag bij aankomst) kunt u uw Chèque-Vacances direct bij aankomst aan ons overhandigen.
Voor elke betaling met Chèque-Vacances Connect kunt u contact opnemen met onze vakantieadviseurs op +33 (0)2 51 20 41 94.
- Voor een verblijf in een kamer moet het restbedrag bij aankomst ter plaatse worden betaald.
- Voor een verblijf in een appartement moet het restbedrag uiterlijk 30 dagen voor aankomst worden betaald.
Na ontvangst van je boeking wordt er een controle uitgevoerd door onze vakantieadviseurs. Je ontvangt dan binnen 24 uur een bevestiging per e-mail.
Als u problemen ondervindt bij het betalen met een bankkaart, zijn er verschillende mogelijke redenen:
- Als uw bankkaart nog nooit is gebruikt, is het verplicht om bij een geldautomaat te pinnen voordat u een aankoop doet via internet of per telefoon,
- De vervaldatum is verstreken,
- De limiet is overschreden,
- Alleen Mastercard- en Visakaarten worden geaccepteerd. Virtualis-kaarten worden ook geaccepteerd, maar alleen voor telefonische betalingen aan onze vakantieadviseurs.
Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met uw bank.
Reisverzekering dekt een groot deel van de risico's van het leven, of het nu gaat om gezondheid, economie of materiële risico's.
Het bedrag, dat overeenkomt met 5% van de accommodatiekosten, moet volledig worden betaald en alleen op het moment van boeking.
Het is alleen van toepassing op elk verblijf in een appartement, op optionele basis.
Vind alle informatie hier.
Reisverzekering wordt afgesloten en betaald op het moment van boeken.
Wanneer uw verblijf eenmaal is bevestigd, kan deze niet meer worden toegevoegd en/of verwijderd.
Ter herinnering: reisverzekering is alleen van toepassing op verblijven in appartementen, op optionele basis.
Om uw boeking te wijzigen of over te boeken, neemt u contact op met onze vakantieadviseurs op +33 (0)2 51 20 41 94.
Om uw boeking te annuleren:
- Heeft u een reisverzekering afgesloten?
1) Informeer onze reisadviseurs zo snel mogelijk per e-mail op contact@olela.fr,
2) Meld uw schade bij onze verzekeringsmaatschappij Campez Couvert op www.declare.fr. - Je hebt geen reisverzekering afgesloten?
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar contact@olela.fr of neem contact op met onze vakantieadviseurs op +33 (0)2 51 20 41 94.
In geval van annulering of wijziging van de reservering door de klant gelden de volgende voorwaarden:
Voor een verblijf in een kamer:
- Tot D-5: geen kosten,
- tussen D-5 en D-1: bedrag van de aanbetaling,
- tussen D-1 en D0 of no-show: 100% van het verblijf.
Voor een verblijf in een appartement:
- Tot D-30: 30% van de aanbetaling wordt in rekening gebracht,
- tussen D-30 en D0: 100% van de verblijfskosten.
Je kunt dit na je vakantie aanvragen bij onze vakantieadviseurs:
- Met een e-mail naar contact@olela.fr,
- Met een telefoon op +33 (0)2 51 20 41 94.
Alle klachten met betrekking tot uw verblijf moeten binnen 15 dagen na afloop van uw verblijf per post worden gestuurd naar het volgende adres:
Service Clients Oléla
4 rue Auguste Herbert
85560 Longeville sur Mer
of per e-mail naar relation.client@olela.fr.
Voordat u aankomt
U hoeft uw documenten (bevestiging, voucher, enz.) niet meer uit te printen!
Als je ze niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je ongewenste e-mail. Anders nodigen we je uit om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling op +33 (0)2 51 20 41 94.
Of je nu in een kamer verblijft of in een appartement, accommodatie is beschikbaar vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst.
Als u verwacht na 20.00 uur aan te komen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten op +33 (0)6 79 18 02 46.
Op de volgende dag van uw aankomst nodigen wij u uit om de administratieve formaliteiten bij de receptie te komen vervullen.
Wij bieden te huur aan:
- Bedden (eenpersoonsbedden en tweepersoonsbedden - alleen voor vlakke verblijven),
- Badkit (badlaken + handdoek),
- Babybedje...
Vind de lijst en tarieven hier.
Omdat hun voorraad beperkt is, raden wij u aan om deze faciliteiten tegelijk met uw accommodatie te reserveren.
Nee, we verhuren geen fietsen. Er is echter wel een gratis afdak beschikbaar voor uw apparatuur.
Huisdieren zijn niet toegestaan op het terrein.
Een gratis parkeerplaats is beschikbaar, afhankelijk van beschikbaarheid, op het terrein van het etablissement en is voornamelijk bedoeld voor mensen met beperkte mobiliteit en gasten die kort verblijven (minder dan 7 nachten).
De parkeerplaats is beperkt tot 17 plaatsen, waarvan één aangepast voor mensen met beperkte mobiliteit, en kan niet worden gegarandeerd of gereserveerd of op enigerlei wijze worden inbegrepen bij de overnachting of huur van de accommodatie (maximaal één voertuig per accommodatie).
Gasten met beperkte mobiliteit moeten voor hun verblijf contact opnemen met het etablissement om een plaats te kunnen reserveren (kaart voor mensen met beperkte mobiliteit vereist).
Een andere gratis parkeerplaats ligt op slechts 50 m van het Maison.
Ja, het huis is toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit.
In termen van accommodatie bieden we de Superior Tweepersoonskamer PMR voor maximaal 3 personen.
Minderjarigen zonder begeleiding van hun ouders of wettelijke voogden zijn niet toegestaan op het terrein.
Betalingen kunnen worden gedaan met contant geld, creditcard of vakantiebonnen (ANCV en ANCV Connect).
Ter plaatse
Je kunt natuurlijk bezoekers verwelkomen in je flat. We nodigen u uit om ze bij aankomst bij de receptie aan te melden.
Een herinnering: de maximale capaciteit van de accommodatie mag niet worden overschreden in aanwezigheid van bezoekers.
Nee, Maison Esperanza heeft geen oplaadpunt.
Of u nu in een kamer of in een appartement verblijft, de accommodatie moet voor 11.00 uur op de dag van vertrek worden verlaten.
Bij vertrek vóór 8.00 uur, de openingstijd van de receptie, verzoeken wij u ons team hiervan op de hoogte te stellen, zodat wij uw rekening kunnen vereffenen.
Trouvez ici toutes les réponses aux questions que vous vous posez au sujet de vos prochaines vacances chez Oléla !